קידום אתרים באנגלית – איך לעשות את זה נכון ב2024

בשנים האחרונות ישנו צורך הולך וגדל בפתרונות קידום אתרים באנגלית ללקוחות ישראלים וחברות ישראליות שרוצים להצליח בחו"ל.  

בדיוק בשביל זה אנחנו מציעים שירות קידום אתרים באנגלית יעודי עבור לקוחות ישראלים שרוצים להנות מחווית שירות ברמה הגבוהה ביותר לצד עבודה עם צוות קידום SEO בינלאומי שמכוון אך ורק לקידום אתרים באנגלית שעובד מישראל עם לקוחות בשוק האמריקאי, הבריטי והבינלאומי במהלך החמש שנים האחרונות.

אם אתם זקוקים לייעוץ חינמי ולא יודעים מה הצעד הנכון ביותר, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר בלינקדאין (גללו לתחתית המאמר) או בווטסאפ.

מדריך קידום אתרים באנגלית

מעבר לנסיון המוכח ולכמות הגדולה של לקוחות מרוצים, אנחנו מציעים שירות אישי ומותאם לכל סיטואציה על פי מדינת היעד או העיר בה אתם מעוניינים לקדם את האתרים שלכם ולהביא לקוחות חדשים.

הצוות שלנו מורכב ממקדמי אתרים מנוסים, ושיתופי פעולה אסטרטגיים עם סוכניות קידום מכל העולם שמאפשרים לנו להציע מספר רחב של שירותים לצד קידום האתרים שלנו. 

אנחנו מקדמים אתרי סטארטאפים, אתרי לקוחות ישראלים שיש להם עסקים וגם אתרי תוכן גדולים (מאוד) באנגלית. 

מוזמנים ליצור איתנו קשר ולשמוע קצת יותר פקטים עלינו ואף לראות דוגמאות של פרוייקטים מוצלחים.

יש לכם שאלה? נשמח לעזור

מה שונה בין קידום אתרים בארץ לבין קידום אתרים בינלאומי?

בוידאו- אנשי גוגל מסבירים על הרגישות של תרגום מדויק באתרים שמקדמים במספר טריטוריות.

בקצרה, מנוע החיפוש של גוגל עובד באופן שונה בין מדינות ושפות שונות. לפעמים שיטות וטכניקות שעובדות בישראל בעברית פשוט לא עובדות בחו"ל. כדי לתת מענה איכותי בתחום קידום האתרים חשוב להכיר את הרגישויות והטכניקות המומלצות בכל טריטוריה. עם זאת חשוב לציין – מעקב אחר הbest practice של גוגל אמור לעבוד בכל טריטוריה. בסוף, גוגל הוא מנוע שמדרג תוכן , כלומר, תוכן שגולשים אוהבים הוא תוכן שיקודם לא משנה אם אתם מקדמים בארצות הברית, בריטניה או ישראל.

לקריאה נוספת על ההבדלים אתם מוזמנים לקרוא את המאמר הנפלא של MOZ בנושא.

נקודות מפתח לקידום בחו"ל
נקודות מפתח לקידום בחו"ל

מה הייחודיות של השירות שלנו?

  • בראש ובראשונה- אנחנו מכוונים אך ורק לשוק הבינלאומי. כלומר, אין לנו מחלקה שמטפלת בלקוחות בינלאומיים אלא אנחנו חיים ונושמים אך ורק את הקידום באנגלית וכל הצוות שלנו ייעודי לתחום. 
  • הצוות שלנו מורכב מדוברי אנגלית שפת אם לצד מומחים שעובדים שנים בתחום.
  • הפתרון הזה מאפשר לנו להציע שירות ייחודי ומותאם שממקסם את הערך שהלקוחות שלנו מקבלים. הסברים בעברית ולקוחות באנגלית
  • מענה 360 – בין אם אתם זקוקים למאמרים באנגלית עבור הבלוג של חברת הסטארטאפ שלכם ובין אם אתם זקוקים לשירותי קידום מלאים, לנו יש את הפתרונות והצוות המתאים.

מה תקבלו במסגרת השירות?

  • מחקר מתחרים מקיף, ננתח ונעזור לכם להבין ביחד מה האסטרטגייה הטובה ביותר עבורכם ואיך המתחרים שלכם בעצם מביאים את התנועה והלקוחות שאתם כל כך רוצים.
  • מחקר מילות מפתח, אילו מילות מפתח כדאי לנו לקדם שישיגו עבורכם את התוצאות הטובות ביותר ויביאו כמה שיותר לקוחות , בהתאם למחקר המקדים.
  • בניית אסטרטגיית תוכן ארוכת טווח שתעזור לכם בקידום ובבניית המותג – בלוג, מאמרים מקצועיים וכו'.
  • שילוב תהליכי קידום כחלק מקמפיין שיווקי מקיף – נעזור לכם להבין מה תמהיל הPPC והSEO האופטימלי שיעזור לכם להביא לקוחות כאן ועכשיו לצד בניית אסטרטגיית ארוכת טווח.
  • ניסיון בשוק הבינלאומי ויחסי עבודה עם האתרים הגדולים בעולם ( דוגמה למאמר למטה)
פרסום מאמר לקידום אתר

תוך כמה זמן אפשר לראות תוצאות בקידום אתרים בחו"ל?

טווח זמנים עד שניתן לראות תוצאות משמעותיות

סוג אתר

החל משלושה חודשיםאתר תוכן

בין חצי שנה לשנה (מהר יותר לאתר ותיק)

מקומי (service)

בין חצי שנה לשנה (מהר יותר לאתר ותיק)

אתר חנות איקומרס

תלוי במקומות בהם מקדמים

אתר בינלאומי בכמה מקומות

 

כמה עולה קידום אתרים בארצות הברית?

מחיר קידום אתרים באנגלית משתנה ותלוי בסוג האתר ובמה שאתם זקוקים לו.

בכל זאת, הכנו עבורכם טבלה של מחירים שתעזור לכם.

מחיר

סוג אתר

1500$ -2000$

מקומי (service)

2500$-5000$

אתר תוכן

2000$-10000$

אתר חנות איקומרס

5000$-10000$

אתר בינלאומי בכמה מקומות

איזה סוגי עסקים אתם מקדמים?

אנחנו מקדמים אתרים רבים כמעט בכל התחומים, החל מסטארטאפים, עסקים מקומיים וכו', כפי שתוכלו להתרשם:

  • כל בעלי המלאכה ( Roofing, Garage Doors; Wood Floor, Locksmith, Plumbing וכו')
  • סטארטאפים בתחומים מגוונים, החל מהייטק, חקלאות, פתרונות אנרגיה , אבטחה וסייבר..
  • עסקים עם נוכחות בינלאומית או כאלו שרוצים להתרחב לשווקים בינלאומיים.

קידום אתרים בגוגל לסטארטאפים

בשנים האחרונות יצא לנו לעבוד לא מעט עם חברות סטארטאפ ישראליות וגם בינלאומיות תוך מתן ייעוץ SEO ושירותי קידום אורגני מלאים לחברות הללו. אנו מתמחים בבניית אסטרטגיית קידום מתאימה לכל שלב שבו הסטארטאפ שלכם נמצא ובהתאם לקהל היעד הן ברמה הגאוגרפית והן על בסיס הפרופיל של הלקוחות שלכם. 

במסגרת שירותי הקידום באנגלית אנו גם מספקים שירותי כתיבת מאמרים באנגלית לבלוג האתר שלכם באנגלית (שנכתבים על ידי דוברי אנגלית שפת אם) וגם שירות בניית קישורים לצד פרסום מאמרי יחץ בעיתונים מובילים בארצות הברית ובעולם.

תוכלו לקרוא עוד על שירות קידום האתרים לסטארטאפים שלנו במאמר הזה.

משרות בתחום קידום האתרים באנגלית

אם אתם מומחי קידום עם נסיון בשוק האמריקאי תשמחו לשמוע שאנחנו מגייסים. מומזנים ליצור קשר איתנו ולהשאיר מספר פרטים על הנסיון התעסקותי שלכם. אנחנו תמיד שמחים לצרף לצוות מומחים בתחום.

האם אתם בונים גם תוכנית תוכן באנגלית לבלוג האתר?

כן! אנחנו לוקחים חלק פעיל באסטרטגיית בניית התוכן של החברה שלכם ובעצם לוקחים את הפיקוד משלב התכנון ועד שלב הביצוע של כתיבת התכנים. מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקבל דוגמאות של בלוגים שכתבנו.

כעיקרון, כחלק מאופמיזצית התוכן שלנו בכל תהליך של קידום אורגני אנחנו מסתכלים על שני פרמטרים. הראשון והכי חשוב הוא איכות התוכן לגולשים: האם התוכן שלנו עונה על שאילתת החיפוש שלהם? הנספח השני המעט יותר טכני הוא שימוש בNLP שמאפשר לנו לנתח טקסט בדיוק כמו שהאלגוריתם "רואה" אותו. תוכלו לראות את התמונה למטה כדי להבין איך ניתוח NLP של טקסט עובד.

ניתוח טקסטולי NLP

קידום אתרים בארה"ב וקנדה

רבים מהלקוחות שלנו הם ישראלים בעלי עסקים בארה"ב ולכן יש לנו נסיון בתחום. אנחנו נותנים לכם שירות ישראלי, ישיר וללא מתווכים ומעדכנים אתכם באופן שוטף על התהליך. נעזור לכם למצוא את האסטרטגייה הטובה ביותר עבורכם וכמובן שתמיד תוכלו לשאול כל שאלה ולהיות שותפים לתהליך. סוכניות SEO בארה"ב הן סיפור יקר מאוד כפי שאתם בטח יודעים . אנחנו שקופים ב100% ולכן גם המחירים שלנו סופר תחרותיים. מוזמנים לקרוא עוד על השירותקידום אתרים בארה"ב. 

במסגרת השירות הזו יש לנו ניסיון רב בקידום אתרים באנגלית ועסקים במגוון גדול של ערים בארצות הברית – ניו יורק, לוס אנגל'ס, מיאמי וכמעט כל אזור שבו ישראלים ונותני שירות נמצאים.

קידום אתרים באוסטרליה

עוד שוק ענק בשפה האנגלית ובעל פוטנציאל רב הוא השוק האוסטרלי . כמובן שיש המון ישראלים אשר נמצאים באוסטרליה ואנחנו כאן כדי לעזור לכם בשיווק העסק שלכם במדיה הדיגטלית. אם אתם בעלי עסקים באוסטרליה ומחפשים שירות אמין ומקועי אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולקבל שיחת ייעוץ חינם בה תוכלו להבין את השוק בצורה טובה יותר וכמובן את המחירים השונים. לקריאה נוספת תוכלו לבחון את המאמר קידום אתרים באוסטרליה, המדריך המלא.

קידום אתרים בבריטניה

גם בבריטניה זכינו לקדם עסקים של ישראלים לאורך השנים ובשוק הזה נחלנו הצלחות רבות עם תוצאות של למעלה מהכפלה של התנועה האורגנית ואף יותר. מוזמנים להתרשם מהגרף של אחד הלקוחות הבריטיים שלנו כאן. 

קידום אתרים תוצאות

לכן, אם תרצו שירות SEO בבריטניה מומלץ לדבר איתנו ולקבל דו"ח חינמי.

מה זה קידום אתרים באנגלית?

 קידום אתרים במנועי החיפוש (גוגל, בינג ,יהאו ועוד) או בראשי התיבות שלו SEO – Search Engine Optimzation הוא למעשה תיאורה של כלל הפעולות שאתם בתור בעלי אתר או מומחי שיווק עושים כדי לקדם את האתר שלכם בתוצאות הדירוג.

מהו קידום אתרים ?

קידום אתרים מתייחס לתהליך של אופטימיזציה לאתר במטרה לשפר את הנראות והדירוג שלו בתוצאות החיפוש האורגניות (שלא בתשלום) של מנועי חיפוש כמו גוגל. זה כולל אסטרטגיות וטכניקות שונות, כגון יצירת תוכן איכותי ורלוונטי, בניית קישורים נכנסים סמכותיים ואופטימיזציה של אלמנטים בעמוד כדי להפוך את האתר לידידותי יותר למנועי חיפוש.

מדוע קידום אתרים SEO חשוב?

קידום אתרים SEO חשוב מכיוון שהוא עוזר לעסקים למשוך תנועה אורגנית (חינם) לאתרים שלהם, וכתוצאה מכך נראות מוגברת, חשיפה למותג ולקוחות פוטנציאליים. זוהי אסטרטגיה ארוכת טווח המתמקדת במתן ערך למשתמשים ובבניית אמינות במנועי חיפוש, מה שיכול בסופו של דבר להוביל לדירוג גבוה יותר ולתנועה אורגנית בת קיימא.

איך עובד קידום אתרים במנועי החיפוש?

קידום אתרים  פועל על ידי אופטימיזציה של היבטים שונים של אתר אינטרנט כדי להפוך אותו לרלוונטי וסמכותי יותר בעיני מנועי החיפוש. זה כרוך בביצוע מחקר מילות מפתת ובניית אסטרטגיית תוכן רלוונטית שתתמוך במילות המפתח אותן אנו רוצים לקדם. קידום אתרים כולל בניית קישורים נכנסים באיכות גבוהה מאתרים מוכרים כדי לבסס עוד יותר את סמכותו ואמינותו של האתר.

מהם ההבדלים העיקריים בין קידום אתרים  לפרסום ממומן?

ההבדל העיקרי בין קידום אתרים  לפרסום  ממומן הוא שקידום אתרים SEO מתמקד בשיפור הנראות והדירוג של האתר בתוצאות החיפוש האורגניות (שלא בתשלום), בעוד שפרסום בתשלום כרוך בתשלום עבור מיקומי מודעות בתוצאות מנועי החיפוש או בפלטפורמות פרסום אחרות. קידום אתרים SEO הוא אסטרטגיה ארוכת טווח הדורשת מאמצים והשקעה מתמשכים ביצירת תוכן בעל ערך ואופטימיזציה של האתר, בעוד שפרסום ממומן מספק נראות מיידית אך מצריך הוצאה מתמשכת כדי לשמור על מיקומי המודעות.

עומר לוינסון

עומר לוינסון

בעלים של איסטרטג'י, 7 שנות ניסיון בשיווק דיגיטלי וקידום בזירות התחרותיות בעולם. בעל בלוג בשפה האנגלית על כלכלה התנהגותית והחלטות בדיגיטל Ementalist.

תפריט נגישות