קידום אתרים בארהב – המדריך שיעזור לכם להבין את עולם הSEO בארצות הברית ב2025

תמונה של עומר לוינסון
עומר לוינסון

מוזמנים להתייעץ איתי על כל פרויקט שיווק וקידום בארה"ב.

בדיוק סיימתי שיחה עם אחד מלקוחות הקידום שלי בארה"ב והתיישבתי לכתוב את המאמר הזה לאחר כמה שנים שלא עדכנתי אותו (כמעט 6!). בשנים האלו עולם הקידום השתנה לגמרי ונוספו מלא כלי AI , תהליכים ועדכונים בגוגל ששינו את כל מה שידענו בעולם הקידום האורגני וכיום אנחנו נמצאים במציאות חדשה מכל הבחינות.

בזמן הזה יצא לי להוביל מהלכי קידום SEO משמעותיים למגוון רחב של חברות החל מחברות הייטק ציבוריות ועד עסקי סרוויס שיש להם עסק מקומי וצריכים לידים אורגניים וכמובן גם אתרי איקומרס שהתנועה האורגנית היא קריטית להצלחתם. 

במאמר הזה ניסיתי לאגד את כל מה שלמדתי והפנמתי בשנים האלו על עולם הקידום האורגני בארה"ב אבל כמובן שאין בבלוג הזה מספיק מקום להכיל 10 שנות ידע בשווקים התחרותיים ביותר לכן אם יש לכם שאלה או זקוקים לייעוץ מוזמנים לפנות אליי באופן ישיר ואשמח לסייע ולחלוק מהידע שלי.

בוא נתחיל מההתחלה – מה ההבדל בין קידום אתרים בארצות הברית לקידום אתרים בארץ?

אם אתם פה כנראה שאתם יודעים דבר או שניים על SEO "קידום אורגני" והצורך בו אז לא ארחיב על מה זה קידום אורגני ואתרכז יותר בהבדלים בין SEO בישראל לבין SEO בארה"ב. 

שנים היה שיח בתעשייה על כך שמנוע החיפוש בישראל (ומדינות אחרות) "מפגר" בכמה שנים לאחר מנוע החיפוש האמריקאי. הדבר התבטא בעיקר בפערים בין טקטיקות קידום שעובדות עדיין בישראל לאחר שנים שלא עבדו בארה"ב. בישראל לפעמים היה מספיק לזרוק כמה קישורים עם תוכן ב10 אגורות למילה והתוצאות היו מתקבלות אבל בארה"ב כבר כמה שנים שהנוסחה לא כל כך פשוטה או לפחות כוללת יותר זוויות המצריכות מחשבה:

  • תוכן – AI ומודלי LLM הפכו את יצירת התוכן באנגלית לפעולה קלה באופן מחריד אך דווקא זה יצר הזדמנות אמיתית לתוכן איכותי להתקדם. כיום ומניסיון של עשרות פרוייקטים יצירת התוכן בין עם בAI ובין אם לא חייבת לכלול אלמנט של מידע חדש לאלגוריתם. לכן, רמת המחקר הנדרשת להפקת תוכן אמיתי שיוסיף ערך דווקא עלתה בניגוד למגמה של ירידה בקושי ליצירת התוכן עצמו. 
  • קישורים – פעם רשתות הPBN (סוג של רשתות קישורים שנוצרו כדי להפיק קישורים) כיכבו והיוו פקטור משמעותי בקידום בעוד בישראל הפרקטיקה עדיין עובדת או לפחות ככה טוענים, בארה"ב איכות הקישורים הנדרשים לפרויקט קידום עלתה משמעותית ומדובר כבר בשילוב של אסטרטגייה כוללת המשלבת בין PR , מאמרי אורח וקישורים טקטסוליים.
  • אמינות – עד בשורת הAI ה EETA  ( ראשי תיבות של Experience, Expertise, Authoritativeness and Trustworthiness)היה הבשורה המרכזית בעולם הSEO. עקרונית, גוגל רוצה לדעת מי עוד מאחורי המאמר ומה הסכמות שלו לכתוב את המאמר. זו הסיבה שאני מצרף את פרופיל הלינקדאין שלי ל"bio" של המאמרים וגם זו הסיבה שיש מחשבה נוספת הנדרשת בכל פרקטיקת קידום הכוללת מחשבה הוליסטית על נראות הכותבים והצוות מאחורי האתר או המותג. בישראל ובמקומות אחרים בעולם אמנם בשורת הEETA נכנסה בהדרגה אבל רמות התחכום של האלגוריתם של מנוע החיפוש האמריקאי גדולות הרבה יותר. כיום שאנחנו מקדמים פרוייקטים בארה"ב אנחנו שואפים לכך שצוות הכותבים במאמר יהיה בעל ניסיון רלוונטי ו"מוכר" במנוע החיפוש של גוגל. הכרה זו יכולה להיות על ידי גרף ידע או כל סגנון אחר.

 

גרף ידע. בתמונה ניתן לראות את הגרף ידע "knowledge graph" של סם אלטמן אבל כמובן שאפשר ליצור אותם גם בפרופילים הרבה יותר נמוכים. 

לצד שלושת מרכיבים אלו יש הבדלים משמעותיים הנגזרים מרמת התחרות בשורה של מדדים ופרמטרים כמו מהירות אתר, חווית משתמש, SEO טכני, סכמות וטכניקות מתקדמות יותר (כמו שילוב שתפ"ים בתחום האפליאציה לקידום SEO).

אז איך עושים קידום אורגני בארה"ב? 

אז עכשיו תכלס- איך לקדם את האתר שלכם בארה"ב בצורה יעילה שתביא לידים ומכירות על ידי תנועה אורגנית? עקרונית, כמובן שכל פרויקט יש לו מאפיינים ייחודיים משלו שתלויים ברמת התחרות וסוג הפרויקט אבל ישנם כמה עקרונות מפתח שהן הבסיס הראשוני לכל פרויקט.

תוכן – בניית תוכנית תוכן חכמה המבוססת על רמות intent כלומר כוונה ומשלבת ביטויי מפתח מרכזיים לצד ביטויים משלימים שמטרתם היא לייצר תנועה ולקבל הכרה וסמכות מגוגל. לדוגמה, בפרויקט של Career Agents שאותו אנחנו מקדמים בנינו תוכנית שמשלבת אסטרטגיית קצרת טווח שהביאה תנועה רלוונטית "קרה" אבל בעיקר עזרה לבנות את המותג בעיני גוגל לצד תכנים מרכזיים להם אנחנו קוראים "Money pages" שהם בסופו של דבר הביטויים שמכניסים את הכסף. 

המטרה בשלב יצירת התוכן היא לייצר תוכנית שתתחיל להפיק תנועה מהרגע הראשון ותעזור לבנות את הסמכות של האתר. כך ניתן ליצור איזון בין עבודת קצרת טווח ליעדים ארוכי טווח מכווני ROI.

ברמת התוכן ובמיוחד בעולם הAI בו אנחנו חיים, חשוב לבנות מערכת הכוללת הגדרה, יצירה ובקרת איכות של כל התכנים. סתם מאמרים של ChatGPT לא יעזרו לכם להתקדם בגוגל אבל כלי AI יכולים ואף חייבים לעזור לכם בשלב בניית התוכן (בדיקת עובדות, מחקר, עריכות וכו').

עבודה טכנית – כמו שציינתי מקודם, האתר חייב להיות מותאם לBest Practise SEO ושממירים את ההכדרה הזו לתוכנית פרקטית אחת מהעבודות המרכזיות של כל צוות קידום היא לוודא שהאתר עשיר בסכמות, נקי משגיאות בקונסול, בעל הירכריית קישורים פנימיים ומבנה אתר מדויק ושלל פעולות נוספות שהן הלחם והחמאה של האתר.

קישורים , PR , Citations – למעשה אלו מרכיבים שונים של עבודת הOff-page באתר אליהם מצטרפים כמה אלמנטים נוספים. המטרה היא לייצר שיח, סמכות וכוח לאתר מכל רחבי הרשת ולרוב זה החלק היקר ביותר בכל תוכנית SEO.

כמה עולה קידום אתרים בארצות הברית?

התשובה הקלאסית היא "תלוי" אבל אנסה לספק לכם הערכה כללית. המחירים הנ"ל מבוססים על טווחים שמאפשרים מצד אחד עבודה תקינה ומצד שני אינם בקצה העליון של הטווח.

  • קידום מקומי (Local) –  לרוב קידום של אתרי service טווח המחירים נע בין 1500$ לחודש ל4000$ תלוי בנישה, תחום ורמות תחרות. ברור שעיר גדולה יותר היא תחרותית יותר ומצריכה הרבה יותר משאבים. לדוגמה, עבור קידום אתרים בניו יורק המחירים יתחילו באזור ה$4000 בעוד בעיר קטנה בסטייט אחר ניתן לקדם גם ב$1500. כגודל הפוטנציאל כך יש עלייה ברמת התחרות שמשתקפת לרוב במחיר. 
  • אתר תוכן גדול – קידום אתרי תוכן כולל גם בניית אסטרטגיית תוכן , רכישת קישורים וחשיבה אסטרטגית. בקטגוריה זו אנו מכלילים גם את אתרי בלוג של סטארטאפים ואתרי אפילאציה. המחירים בדרך כלל מתחילים ב3000$ עבור עבודת ייעוץ + תמיכה חודשית ועד $10,000+ באתרי אפילאציה משמעותיים.
  • קידום חנות איקומרס – טווח המחירים הרחב ביותר, תלוי באינספור משתנים. אנחנו לא מקדמים אתרים "מתחילים" ולרוב עובדים עם מבוססים שמגלגלים מחזור מספיק עבה בשביל לאפשר את הקידום האורגני. המחירים כאן נעים בין $5000 ל$20000 תלוי במרכיבי הפעילות.
  • אתר רב לשוני – פרוייקטים ענקיים בדרך כלל, מחירים גבוהים יותר.
  • קידום אתרי Saas נתחת קטגורייה של "ניהול בלוג" לרוב לצד אסטרטגייה ייחודית למשיכת לידים בצורה אורגנית. פירטנו יותר במאמר הייעודי אבל כאן ניתן למצוא פתרונות זולים יותר באזורים של $2500 לחודש במיוחד אם הלקוח יכול לאפשר תשתית יצירת תוכן. לרוב באתרים אלו אנחנו עובדים עם צוות השיווק של החברה.

איך נקבע מחיר קידום אתרים בארה"ב ולמה זה כל כך יקר?

מחיר קידום אתרים מורכב ממרכיבי הפעילות שכוללים שעות עבודה על האתר (on-page), כתיבת תוכן והמרכיב הכי יקר – רכישת קישורים. בארה״ב התחרות גדולה הרבה יותר ולכן רף הסמכות הנדרש מאתרים גבוה יותר. קישורים איכותיים יותר הם יקרים יותר ולכן מחירי הקידום בארה״ב לרוב גדולים משמעותית מהמחירים בישראל. בנוסף, רמת התוכן הנדרשת גבוהה הרבה יותר בעיקר בעידן של LLM ומודולים של AI. מנגד, רמת הפוטנציאל הכלכלי שקיימת למותגים ועסקים היא אדירה וישנם מותגים שנשענים באופן מוחלט על קידום אורגני כמנוע הצמיחה העיקרי.

חשוב לזכור שקמפיין קידום אתרים אורגני הוא תהליך ממושך ונדרשת סבלנות. בד"כ, קשה מאוד להשיג תוצאות מהירות ופעולות אגרסיביות אף יכולות לפגוע במאמצי הקידום של האתר ולהוביל לענישה.

בעבור הלקוחות הישראלים שמתחזקים עסקים בארה"ב, אני בד"כ אוהב להציע שיטת תמחור חכמה ומבוססת תוצאות, פשוט מאוד כי אני מאמין ביכולת שלי ושל הצוות שלי לנפק אותן.

שיטת התמחור החכמה שאני מציע לפרופיל לקוחות מסויים, מבוססת על אמון, איכויות ושיתוף פעולה שמסתכם בתוצאות מספקות לשני הצדדים.

תוך כמה זמן אפשר לקדם אתר בארצות הברית?

אפשר לשאול גם תוך כמה זמן אפשר לצפות לתוצאות. בכל מקרה, על בסיס הניסיון שלנו מצורפת הערכה כללית:

  • קידום אתר מקומי (אתר חדש) – יקח לפחות 8 חודשים עד שיתחילו להתקבל לידים באופן קבוע.
  • קידום אתר מקומי (עם ותק) – אפשר לצפות לשיפורים ותוצאות בטווח זמן של שלושה חודשים.
  • קידום חנות איקומרס– תוך חצי שנה אפשר להתחיל לראות החזרי השקעה בביטוי זנב ארוך (long tail)

אתר בינלאומי- תלוי שפה, נישה וכו'.

תוצאות קידום אתרים בינלאומי

אומרים שאין טוב ממראה עיניים, בדיוק בשביל זה ריכזתי עבורכם מספר תמונות של לקוחות שלנו מהשווקים הבינלאומיים:

קידום אתרים תוצאות

בתמונה: עלייה של יותר מ100% בתנועה לאתר בינלאומי , תנועה אורגנית לחלוטין.

קידום אתרים בניו יורק תוצאות

בתמונה: עלייה של פרויקט שעבדנו עליו בניו יורק. 

מה הפרמטרים העיקריים המשפיעים על קידום לוקאלי בארה"ב?

לצד כל הפרמטרים שמשפיעים על קידום ורלוונטים כמעט לכל המדינות, ישנם כמה היבטים חשובים מאוד שמשפיעים על קידום לוקאלי בארה"ב, כפי שתוכלו לראות במאמר המצוין מבית MOZ שסקר את הנושא בהרחבה ובצורה די מתמטית כפי שאתם יכולים לראות:

כפי שאתם יכולים לראות, ישנם כמה סינגלים דומים למה שאנחנו רגילים מקידום אתרים רגיל או קידום בחו"ל, אך אני חושב שראוי להסביר על כמה מהם בהרחבה שלדעתי מייחדים ושונים בתכלית ממה שאנחנו מכירים בארץ.

יוטיוב

סרטון יוטיוב אשר מוטמע באתר (embedded) ורלוונטי למילות החיפוש שלנו יכול לחולל פלאים ולעזור באופן משמעותי בקידום האתר. חשוב לשים לב ולכתוב בתיאור של הסרטון תוכן אשר מותאם למחקר מילות החיפוש שלנו בצורה אנושית, וניתן ליצור סרטונים מגניבים אשר משרתים את המטרה בכמה עשרות דולרים בודדים. המטעה של סרטון היא חיונית ועוזרת מאוד בקידום (לצד התנועה שנרוויח מיוטיוב).

און פייג' SEO

אז נכון, אופטמיזציה על גבי העמודים היא חשובה במיוחד בכל האתרים שנרצה לקדם. בכל זאת, יש מספר מאפיינים ייחודיים לקידום לוקאלי בארה"ב , בקנדה ובמדינות גדולות נוספות. חשוב להתאים את התוכן לאזורי השירות מבחינת ZIP Codes , ערים ומדינות. אלמנט סופר סופר חשוב שלא רבים מודעים אליו הוא המטעה של קוד קישור לעיר על גבי התמונות באתר (GEO Tag) , כלומר, בעזרת כלים חינמיים וגם כמה כלי פרימיום נוכל להטמיע שיוך של העיר לכל תמונה שנרצה. כמו כן, מאוד חשוב להטמיע מפה של אזור השירות באתר ( עדיף באמצעות גוגל מפות)

איכות קישורים

אם בארץ קישורים עם אנקורים ישירים עדיין עובדים, בארה"ב הסיפור הרבה יותר מורכב. על נושא בניית הקישורים בחו"ל ובארה"ב אני יכול לכתוב ספרים שלמים, אבל נגיד בקצרה שחשוב מאוד לבנות יחסית הרבה אנקורים של הברנד URL ולאו דווקא אנקורים של מילות המפתח.

דומיין

דומיין או "שם מתחם" בעברית הוא פרמטר חשוב מאוד שיש לבדוק אותו לעומק לפני שבכלל ניגשים לפרויקט קידום. גם אם תפסתם דומיין פצצה עם קישורים טובים לאו דווקא שתוכלו להשתמש בו לטובתכם, לפחות באופן מיידי. מה שקורה הוא שעסקים מקדמים ויוצרים הרבה Citations לעסק, כלומר מודעות בYELP, YP ועוד המון אתרים. אם הדומיין שלכם כבר מקושר לעיר מסוימת בצורה נרחבת ברחבי הרשת, מחכה לכם עבודת ניקיון רצינית שעורכת מספר רב של שעות ולעיתים ימים. אני ממליץ להשתמש בדומיינים מסוג EMD או PMD ( דומיינים מדוייקים כמו : LosAngelesEpoxyFlooring.com או דומיינים חצי מדוייקים כמו LosAngelesEpoxyPros)

מיקוד (ZIP CODES)

האמריקאים יודעים את המיקוד שלהם לפני שהם יודעים איך קוראים לאמא שלהם. וברצינות, מיקוד הוא נושא סופר חשוב ולפעמים משחק נכון עם התוכן והתאמה שלו למיקוד מבחינת מילות מפתח יכולה לעשות את ההבדל בכל הקמפיין ( דרך אגב, נכון גם לקידום ממומן בגוגל)

למה לבחור בנו לקידום אתרים באנגלית בארה"ב?

מדריך קידום אתרים בארצות הברית

מעבר לכל הסיבות שאפרט עוד מעט, אני פשוט חי את הזירה בארה"ב ויודע כיצד לנהל תהליכי SEO בערים הגדולות וברמה הארצית בארה"ב. פרופיל הלקוחות שלי מורכב ממקומיים וישראלים החיים בניו יורק, לוס אנג'לס, בוסטון, מיאמי ועוד מספר ערים מרכזיות גדולות.

יש מספר נקודות מפתח שמבדלות אותנו מכל נותני השירות האחרים בארה"ב:

  1. תשתית מוכנה- הלקוחות שלי בחו"ל ובארה"ב נהנים מצוות כותבי תוכן באנגלית מוכשר, תשתית לבניית קישורים , בניית קמפיין PR , Citations ועוד מספר כלים ייחודיים המאפשרים לי להציע מחירים אטרקטיביים במיוחד.
  2. ידע – כל הידע שלי ממוקד עבור קידום אתרים באנגלית, אני חי ונושם את התחום ושמח להיות שותף בהצלחות של הלקוחות שלי. מעבר לידע ברמת הקידום האורגני, בארה"ב בזירות המקומיות יש דרישה לידע ויכולות בתחום קידום הGMB שתופס יותר ויותר מקום. כמובן שזה שירות ליבה שאנחנו מציעים ללקוחות שלנו ואשר מספק רווח גדול במיוחד עבורם.
  3. תוצאות בשטח- כבעל עסק, אני מבין דבר אחד שגדול יותר מכל המילים שאכתוב והוא שבסוף אני נמדד בתוצאות וברווח שהשגתי עבור הלקוחות שהאמינו בי. לכן, אני שם דגש מרכזי על ניפוק תוצאות בשטח, לידים, לקוחות, מכירות , ולא אוהב לסבן את הלקוחות שלי עם תצוגות מיקומים או כל מיני ניתוחים טכניים שלא נותנים להם שום ערך.

קידום אתרים בניו יורק

אם אתם חיים בתפוח הגדול ויש לכם עסק מקומי או שאתם נותנים שירות, נשמח לשוחח איתכם ולבחון האם גם אתם יכולים להנות מהשירות שלנו ולהצטרף למספר לקוחות שכבר מקדמים את העסקים שלהם איתנו בניו יורק.  הניסיון שלנו בעיר לצד התשתית שבנינו במהלך השנים תעזור לנו לקדם את האתר שלכם משמעותית.

בתמונה הבאה תוכלו לראות תוצאות של לקוחות שלנו בניו יורק שנהנים תנועה, לידים ועסקאות באופן קבוע. מוזמנים לדבר איתם בעצמכם 🙂

קידום אתרים בניו יורק

קידום אתרים במיאמי

 מיאמי וכל אזור פלורידה הוא מגנט לישראלים בעלי עסק ואנו יודעים זאת ושמחים להציע שירות מקצועי ואמין.

קידום אתרים בלוס אנג'לס

 גם בLA החברה שלנו מקדמת לקוחות ונשמח להראות לכם דוגמאות במידת הצורך.

עם איזה נישות אני נוהג לעבוד?

בדרך כלל הלקוחות הישראלים באים אליי מתחומים שונים אבל המובילים שבהם הינם:

  • מנעולנים – Locksmith
  • קבלנים – Contractors
  • נדלן
  • ריצוף – Flooring
  • גאראג' דורס
  • סלידינג דורס
  • עורכי דין
  • רופינג

יש לכם שאלה? נשמח לעזור

תפריט נגישות