קידום אתרים בארהב – המדריך שיעזור לכם להבין את עולם הSEO בארצות הברית ב2024

אני יושב לי בבית קפה נחמד בבוסטון , ממש ליד בניין הסנאט ולאחר שיחה שהייתה לי עם לקוח קידום מרוצה שבדיוק קיבל שני טלפונים חדשים עבור חברת הבנייה שלו בניו יורק וחושב לעצמי איך להסביר כיצד אני מקדם אתרים בארה"ב, מה התהליך הנכון ומה אפשר לצפות מתהליך קידום כזה.  בתור מישהו שחי את עולם הקידום בארצות הברית ואת מגוון שירותי הservice שישראלים מספקים בתחום, חשוב לי להסביר את התהליך ומה חשוב שכל בעל עסק ידע לפני שהוא מחליט ללכת על קמפיין SEO או PPC.

לפני שנתחיל, בגלל שיצא לי לעבוד עם עשרות ישראלים בעלי עסקים בארצות הברית יצא לי להיתקל בתסכול רב ועצבים על השקעה לא חכמה בשיווק.בארה"ב, קידום אתרים הוא אחד מהתחומים היקרים ביותר וסוכניות דיגיטליות רבות גובות סכומים משמעותיים מאוד, בעיקר עבור עסקים חדשים. לכן, לא בטוח שSEO מתאים עבורכם ולכן אם אתם זקוקים לייעוץ חינם מוזמנים לשלוח לי ווטסאפ או מייל. אשמח לתת עצה על בסיס הניסיון שלי ואולי אחסוך לכם הרפתקאות מיותרות.

מה ההבדל בין קידום אתרים בארצות הברית לקידום אתרים בארץ?

קידום אתרים באנגלית הוא ללא ספק זירה שונה לגמרי מכל מה שאנחנו מכירים ויודעים בארץ, מנוע החיפוש שונה, פרופיל הלקוחות שונה לגמרי וגם שיטות הקידום מותאמות להבדלים הללו.  ההבדל העיקרי הוא שיש לא מעט טכניקות קידום מתקדמות שכבר שזורות במנוע באנגלית ועדיין לא קיימות בארץ. מומחים בתחום טוענים שמנוע הקידום בארץ "מפגר" בכמה שנים על זה בארצות הברית (באנגלית). 

מה עבודת קידום SEO בארה"ב כוללת?

במסגרת עבודת הקידום שאנחנו מספקים בארצות הברית, תוכלו להנות משירות ברמה הגבוהה ביותר, לנהל את הקידום מארצות הברית או ישראל ולחסוך משמעותית. דירוג האתר בגוגל הוא 'הלחם והחמאה' של כל עסק בארה"ב, בנוסף כמובן למנועי חיפוש פופלאריים נוספים כמו Yahoo וBing. עסקים שמשכילים להתברג במקומות גבוהים זוכים לתנועה מוגברת לאתר וכמובן שכמות לקוחות גדולה יותר שהיא נגזרת ישירה של דירוגים גבוהים.

יש לכם שאלה? נשמח לעזור

כמה עולה קידום אתרים בארצות הברית?

קידום אתרים בארצות הברית הוא תחום תחרותי ולכן המחירים משתנים לפי נישה, מיקום, גודל קהל יעד וכו'.  נכון, תמיד אפשר למצוא פתרונות זולים יותר וכמובן שיש הבדלים בין עבודה עם סוכנות לבין עבודה כם פרלינסר לדוגמה, אבל בכל זאת הכנו לכם סדרי גודל שמאוד תלויים בסוג הפרויקט אליו אתם שואפים.

  • קידום מקומי (Local ) –  לרוב קידום של אתרי service טווח המחירים נע בין 1200$ לחודש ל2500$ תלוי בנישה, תחום ורמות תחרות.
  • אתר תוכן גדול – קידום אתרי תוכן כולל גם בניית אסטרטגיית תוכן , רכישת קישורים וחשיבה אסטרטגית. בקטגוריה זו אנו מכלילים גם את אתרי בלוג של סטארטאפים. המחירים בדרך כלל מתחילים ב2000$.
  • קידום חנות איקומרס – טווח המחירים החרב ביותר, תלוי באינספור משתנים , כעיקרון גם מתחיל באזורים של 1500$.
  • אתר רב לשוני – פרוייקטים ענקיים בדרך כלל, מחירים גבוהים יותר.

איך נקבע מחיר קידום אתרים בארה"ב – למה זה כל כך יקר?

בדרך כלל, מחירים ממוצעים של קידום אתרים בעלי תחרות נמוכה מתחילים ב1000$ לחודש ועולים ככל שהתחרות עולה. חשוב לבדוק לאחר מספר חודשים של עבודת קידום את התוצאות המושגות על ידי חברת הקידום שלכם כדי לוודא שאתם אכן מקבלים תוצאות וערך עבור ההשקעה.

בכל מקרה, גם בתחום הSEO תמיד השאלה היא מספרית. כמה אתם צריכים להשקיע ומה החזר ההשקעה. החזר השקעה בריא יהיה לפחות ROI של 3 לאחר שנה של עבודה.

חשוב לזכור שקמפיין קידום אתרים אורגני הוא תהליך ממושך ונדרשת סבלנות. בד"כ, קשה מאוד להשיג תוצאות מהירות ופעולות אגרסיביות אף יכולות לפגוע במאמצי הקידום של האתר ולהוביל לענישה.

בעבור הלקוחות הישראלים שמתחזקים עסקים בארה"ב, אני בד"כ אוהב להציע שיטת תמחור חכמה ומבוססת תוצאות, פשוט מאוד כי אני מאמין ביכולת שלי ושל הצוות שלי לנפק אותן.

שיטת התמחור החכמה שאני מציע לפרופיל לקוחות מסויים, מבוססת על אמון, איכויות ושיתוף פעולה שמסתכם בתוצאות מספקות לשני הצדדים.

במידה ואתם עובדים עם סוכנות אמריקאית סביר להניח שהמחיר הכי מינינימאלי שתדרשו לשלם עבור עבודת קידום בנישות לא תחרותיות יהיה סביב 750$, בפחות מזה קשה מאוד לייצר עבודה איכותית אך יש יוצאים מן הכלל. בנישות תחרותיות , כלומר, (High TIcket) מחירי קידום יכולים להתחיל ב2000$ ולעלות צפונה, הרבה צפונה. המחיר הסופי מורכב מעלות לליד, שבמקרים מסויימים נתקלתי גם בלידים שעסקים משלמים עבורם כ350$ לליד!

בערים גדולות קשה למצוא קמפיין SEO כולל שיהיה במחירים הנמוכים מ1000$ לחודש.

תוך כמה זמן אפשר לקדם אתר בארצות הברית?

אפשר לשאול גם תוך כמה זמן אפשר לצפות לתוצאות. בכל מקרה, על בסיס הניסיון שלנו מצורפת הערכה כללית:
  • קידום אתר מקומי (אתר חדש) – יקח לפחות 8 חודשים עד שיתחילו להתקבל לידים באופן קבוע.
  • קידום אתר מקומי (עם ותק) – אפשר לצפות לשיפורים ותוצאות בטווח זמן של שלושה חודשים.
  • קידום חנות איקומרס– תוך חצי שנה אפשר להתחיל לראות החזרי השקעה בביטוי זנב ארוך (long tail)
  • אתר בינלאומי- תלוי שפה, נישה וכו'.

תוצאות קידום אתרים בינלאומי

אומרים שאין טוב ממראה עיניים, בדיוק בשביל זה ריכזתי עבורכם מספר תמונות של לקוחות שלנו מהשווקים הבינלאומיים:

קידום אתרים תוצאות

בתמונה: עלייה של יותר מ100% בתנועה לאתר בינלאומי , תנועה אורגנית לחלוטין.

קידום אתרים בניו יורק תוצאות

בתמונה: עלייה של פרויקט שעבדנו עליו בניו יורק. 

מה הפרמטרים העיקריים המשפיעים על קידום לוקאלי בארה"ב?

לצד כל הפרמטרים שמשפיעים על קידום ורלוונטים כמעט לכל המדינות, ישנם כמה היבטים חשובים מאוד שמשפיעים על קידום לוקאלי בארה"ב, כפי שתוכלו לראות במאמר המצוין מבית MOZ שסקר את הנושא בהרחבה ובצורה די מתמטית כפי שאתם יכולים לראות:

כפי שאתם יכולים לראות, ישנם כמה סינגלים דומים למה שאנחנו רגילים מקידום אתרים רגיל או קידום בחו"ל, אך אני חושב שראוי להסביר על כמה מהם בהרחבה שלדעתי מייחדים ושונים בתכלית ממה שאנחנו מכירים בארץ.

יוטיוב

סרטון יוטיוב אשר מוטמע באתר (embedded) ורלוונטי למילות החיפוש שלנו יכול לחולל פלאים ולעזור באופן משמעותי בקידום האתר. חשוב לשים לב ולכתוב בתיאור של הסרטון תוכן אשר מותאם למחקר מילות החיפוש שלנו בצורה אנושית, וניתן ליצור סרטונים מגניבים אשר משרתים את המטרה בכמה עשרות דולרים בודדים. המטעה של סרטון היא חיונית ועוזרת מאוד בקידום (לצד התנועה שנרוויח מיוטיוב).

און פייג' SEO

אז נכון, אופטמיזציה על גבי העמודים היא חשובה במיוחד בכל האתרים שנרצה לקדם. בכל זאת, יש מספר מאפיינים ייחודיים לקידום לוקאלי בארה"ב , בקנדה ובמדינות גדולות נוספות. חשוב להתאים את התוכן לאזורי השירות מבחינת ZIP Codes , ערים ומדינות. אלמנט סופר סופר חשוב שלא רבים מודעים אליו הוא המטעה של קוד קישור לעיר על גבי התמונות באתר (GEO Tag) , כלומר, בעזרת כלים חינמיים וגם כמה כלי פרימיום נוכל להטמיע שיוך של העיר לכל תמונה שנרצה. כמו כן, מאוד חשוב להטמיע מפה של אזור השירות באתר ( עדיף באמצעות גוגל מפות)

איכות קישורים

אם בארץ קישורים עם אנקורים ישירים עדיין עובדים, בארה"ב הסיפור הרבה יותר מורכב. על נושא בניית הקישורים בחו"ל ובארה"ב אני יכול לכתוב ספרים שלמים, אבל נגיד בקצרה שחשוב מאוד לבנות יחסית הרבה אנקורים של הברנד URL ולאו דווקא אנקורים של מילות המפתח.

דומיין

דומיין או "שם מתחם" בעברית הוא פרמטר חשוב מאוד שיש לבדוק אותו לעומק לפני שבכלל ניגשים לפרויקט קידום. גם אם תפסתם דומיין פצצה עם קישורים טובים לאו דווקא שתוכלו להשתמש בו לטובתכם, לפחות באופן מיידי. מה שקורה הוא שעסקים מקדמים ויוצרים הרבה Citations לעסק, כלומר מודעות בYELP, YP ועוד המון אתרים. אם הדומיין שלכם כבר מקושר לעיר מסוימת בצורה נרחבת ברחבי הרשת, מחכה לכם עבודת ניקיון רצינית שעורכת מספר רב של שעות ולעיתים ימים. אני ממליץ להשתמש בדומיינים מסוג EMD או PMD ( דומיינים מדוייקים כמו : LosAngelesEpoxyFlooring.com או דומיינים חצי מדוייקים כמו LosAngelesEpoxyPros)

מיקוד (ZIP CODES)

האמריקאים יודעים את המיקוד שלהם לפני שהם יודעים איך קוראים לאמא שלהם. וברצינות, מיקוד הוא נושא סופר חשוב ולפעמים משחק נכון עם התוכן והתאמה שלו למיקוד מבחינת מילות מפתח יכולה לעשות את ההבדל בכל הקמפיין ( דרך אגב, נכון גם לקידום ממומן בגוגל)

תוכנית עבודה לקמפיין קידום בארצות הברית

הגענו לחלק הפרקטי, אז מה עושים בתכלס בקמפיין קידום אורגני בחודש הראשון עבור אתרים בארה"ב.

לחודש ראשון

כעיקרון, לאחר התחלת העבודה עם לקוח אבצע בראש ובראשונה מחקר מילות מפתח מקיף, כולל עבודה כפולה ומאומצת בביטוי זנב ארוך כדי להביא כמה שיותר מהר את האתר לאיזשהי חשיפה מינימאלית. לאחר מכן, אבצע את השלבים הבאים:

תוכן- הזמנת תוכן שיכיל את כל מילות המפתח, יעודד לפעולה (Call to action) ויהיה עשיר ואיכותי.

כותרות- לאחר מכן, אתאים כותרות שלרוב יכללו  משהו סגנון של "get a free quote now" כי המון מהלקוחות לא נכנסים בכלל לאתרים ורק רוצים לקבל שיחת טלפון מהירה.

תגיות מטא–  שם אני כולל מספר טלפון של בעל העסק בדרך כלל בעמודי השירות.

און פייג– פה העסק קצת מסתבך, מעבר לפעולות הרגילות שכולנו עושים בארץ או בכל מקום אחר, אני לרוב פותח חשבונות חברתיים באתרים גדולים, שולח סינגלים , מטמיע מיקומים בתמונות והכי חשוב- מכין את האתר בצורה הטובה ביותר לCitations שיגיעו בהמשך באמצעות מבנה נכון ומדויק של מיקום , טלפון וכתובת. בנוסף, חשוב כמו שציינתי להמטיע מפה של אזורי השירות ומיקודים נכונים.

חודש שני

בחודש השני, לרוב נתחיל טיפה בעבודה מוץ לאתר (Off Page) שכוללת:

1.בניית Citations באתרי אינדקס כמו Yelp, YellowPages וכו'. לרוב נבנה לפחות 20 כאלה ולפעמים אף 200, תלוי נישה, תחרות, עיר וכו'.

2. חברתי- שליחת סיגנלים מעמודי החברה ברשתות החברתיות.

תנועה לאתר- צריך להתחיל להזרים תנועה לאתר, ולכן יש כל מיני שיטות שחורות ולבנות להביא תנועה, החל משימוש בקמפיינים ממונים ועד שירותים מתקדמים על הגבול השחור אפור של הSEO.

פרסס רילייס- המפתח בכל בניית קמפיין קידומי- שליחת "הודעות לעיתונות" והפצה שלהם ברחבי האינטרנט למקומות רלוונטים ( בין 15 ל30 בחודש השני והשלישי)

כמובן שכל השלבים הללו באים לצד המשך עבודה בתחום של אופטמיזציה של האתר, העלאת תוכן חדש וכו'.

חודש שלישי

חודש שלרוב סובב סביב בניית קישורים איכותית מאתרים גדולים ורלוונטים, ולא קישורי "זבל" שיכולים לפגוע בקידום בצורה אנושה. בנייה איכותית היא לא רק פרסום מאמרים באתרים איכותיים, אלא שימוש באנקורים ובתזמונים נכונים.

חודש רביעי והלאה

המשך העבודה בתחום בניית הקישורים, העלאת מאמרים ואופטימזציה של האתר. בנוסף יש אפשרויות מתקדמות של בנייה של רשתות תמיכה, מה שמכונה "PBN" או טכניקות ממש מתקדמות של הפניות 301 מאתרי מתחרים או מדומיינים ישנים.

למה לבחור בי ובצוות שלנו לקידום אתרים באנגלית בארה"ב?

מדריך קידום אתרים בארצות הברית

מעבר לכל הסיבות שאפרט עוד מעט, אני פשוט חי את הזירה בארה"ב ויודע כיצד לנהל תהליכי SEO בערים הגדולות וברמה הארצית בארה"ב. פרופיל הלקוחות שלי מורכב ממקומיים וישראלים החיים בניו יורק, לוס אנג'לס, בוסטון, מיאמי ועוד מספר ערים מרכזיות גדולות.

יש מספר נקודות מפתח שמבדלות אותנו מכל נותני השירות האחרים בארה"ב:

  1. תשתית מוכנה- הלקוחות שלי בחו"ל ובארה"ב נהנים מצוות כותבי תוכן באנגלית מוכשר, תשתית לבניית קישורים , בניית קמפיין PR , Citations ועוד מספר כלים ייחודיים המאפשרים לי להציע מחירים אטרקטיביים במיוחד.
  2. ידע – כל הידע שלי ממוקד עבור קידום אתרים באנגלית, אני חי ונושם את התחום ושמח להיות שותף בהצלחות של הלקוחות שלי. מעבר לידע ברמת הקידום האורגני, בארה"ב בזירות המקומיות יש דרישה לידע ויכולות בתחום קידום הGMB שתופס יותר ויותר מקום. כמובן שזה שירות ליבה שאנחנו מציעים ללקוחות שלנו ואשר מספק רווח גדול במיוחד עבורם.
  3. תוצאות בשטח- כבעל עסק, אני מבין דבר אחד שגדול יותר מכל המילים שאכתוב והוא שבסוף אני נמדד בתוצאות וברווח שהשגתי עבור הלקוחות שהאמינו בי. לכן, אני שם דגש מרכזי על ניפוק תוצאות בשטח, לידים, לקוחות, מכירות , ולא אוהב לסבן את הלקוחות שלי עם תצוגות מיקומים או כל מיני ניתוחים טכניים שלא נותנים להם שום ערך.

קידום אתרים בניו יורק

אם אתם חיים בתפוח הגדול ויש לכם עסק מקומי או שאתם נותנים שירות, נשמח לשוחח איתכם ולבחון האם גם אתם יכולים להנות מהשירות שלנו ולהצטרף למספר לקוחות שכבר מקדמים את העסקים שלהם איתנו בניו יורק.  הניסיון שלנו בעיר לצד התשתית שבנינו במהלך השנים תעזור לנו לקדם את האתר שלכם משמעותית.

קידום אתרים במיאמי

 מיאמי וכל אזור פלורידה הוא מגנט לישראלים בעלי עסק ואנו יודעים זאת ושמחים להציע שירות מקצועי ואמין.

קידום אתרים בלוס אנג'לס

 גם בLA החברה שלנו מקדמת לקוחות ונשמח להראות לכם דוגמאות במידת הצורך.

עם איזה נישות אני נוהג לעבוד?

בדרך כלל הלקוחות הישראלים באים אליי מתחומים שונים אבל המובילים שבהם הינם:

  • מנעולנים – Locksmith
  • קבלנים – Contractors
  • נדלן
  • ריצוף – Flooring
  • גאראג' דורס
  • סלידינג דורס
  • עורכי דין
  • רופינג
  • בטון

יש לכם שאלה? נשמח לעזור

עומר לוינסון

עומר לוינסון

בעלים של איסטרטג'י, 7 שנות ניסיון בשיווק דיגיטלי וקידום בזירות התחרותיות בעולם. בעל בלוג בשפה האנגלית על כלכלה התנהגותית והחלטות בדיגיטל Ementalist.

תפריט נגישות