המדריך המלא לשיווק עסקים בפינטרסט ( Pinterest)

אם הגעתם לפה אתם כנראה רוצים ללמוד יותר על האפשרויות השונות של קידום חשבון הפינטרסט שלכם או טכניקות להביא תנועה מפינטרסט. במאמר זה תמצאו הסבר מקיף על האפשרויות השונות בין אם תרצו לקדם בעצמכם ובין אם תרצו להסתייע בנו.

לפני הכל, מה זה פינטרסט Pinterest?

פינטרסט היא רשת חברתית שבה משתמשים מעלים ומשתפים תמונות (פינים -Pins) ומאגדים אותם בלוחות – Boards. אפשר לדמיין את פינטרסט כמו לוח מודעות אינטרנטי, שבו אנשים יכולים לאסוף תמונות מהאינטרנט. הם יכולים ליצור לוחות שונים, לכל נושא שמעניין אותם, כמו עיצוב פנים, אופנה, אוכל, או כל דבר אחר.

המשתמשים יכולים למצוא תמונות חדשות על ידי חיפוש של מילת חיפוש ונושא מסויים או על ידי עיון בלוחות של משתמשים אחרים. כעיקרון, המשתמשים "נועצים" תמונות שהם אוהבים ובכך שומרים אותם בלוחות שלהם.

בסופו של דבר, פינטרסט היא כלי נהדר לאיסוף השראה, למציאת רעיונות חדשים, ולשיתוף אותם עם אחרים.

מי אוכולוסיית המשתמשים בפינטרסט ומה כך כך קורץ בה למפרסמים?

אוכולוסיית המשתמשים של פינטרסט מונה כ500 מיליון משתמשים ברמה עולמית, כאשר 60% מהם נשים והטראפיק בפינטרסט נחשב ככזה שנוטה לרכוש יותר. יש מספר נתונים מעניינים על אוכלוסיית המשתמשים בפינטרסט ששווה לכם לדעת:

בשורה התחתונה – פינטרסט היא גן עדן לתנועה אורגנית וממומנת של מפרסמים בתחומים כמו עיצוב הבית, אופנה, מזון וכו'. הקהל הוא עם buyer intent גבוה יחסית וניתן לבנות עסקים שלמים המבוססים רק על התנועה הזו.

אז מה זה קידום אורגני בפינטרסט?

קידום ושיווק בפינטרסט, (Pinterest SEO) הוא תהליך של אופטימיזציה של חשבון Pinterest כדי להגביר את

הנראות של החשבון ולהביא יותר תנועה לפינים שלכם, ובהתאם גם לאתר , לחשבון אטסי או לחנות שלכם.

כפי שתוכלו לראות בהמשך גם בביצועים של החשבונות שלנו, חשיפה של מיליונים ותנועה אורגנית של עשרות אלפים היא לא דבר כל כך נדיר בחשבונות פינטרסט.

עוד דוגמה היא הבחור החביב הזה.

איך מקדמים חשבון פינטרסט?

כעיקרון כמעט כל קמפיין קידום בפינטרסט מורכב מהתהליכים הבאים:

אופטימיזציה של הפרופיל בSET UP הראשוני

בשלב זה נוודא שהפרופיל באמת מכיל את כל הסקשנים החשובים לרבות פרופיל, תיאור, ביו , תמונות נכונות וכו. בנוסף, נשתמש במילות מפתח רלוונטיות בביוגרפיה וזה יעזור לאלגוריתם של פינטרסט לשייך את החשבון לעולם התוכן אותו אנו רוצים לקדם.

לדוגמה, בחשבון הזה אותו אנו מנהלים יש דגש על עולם עיצוב הפנים. לכן התיאור של החשבון בהתאמה.

שימוש נכון בKeyowrds בפרסום פינים ולוחות

בדיוק כמו בעולם של קידום אורגני באנגלית, יש חשיבות רבה לשימוש נכון במילות מפתח מדויקות ונכונות כדי לאפשר לאלגוריתם החיפוש למצוא את הפינים שלכם.

המילת מפתח מופיעה גם בכותרת וגם בתיאור.

שימו לב: בשלב העלאה של הפינים שלכם אתם צריכים גם להגדיר "Alt" שזה למעשה תיאור תמונה.

השתמש במילות מפתח בלוחות ובפינים שלך: השתמש במילות מפתח בשמות הלוחות שלך ובתיאורים של הפינים שלך. זה יעזור להם להופיע בתוצאות החיפוש כאשר אנשים מחפשים תוכן הקשור למילות מפתח אלו.

פעילות שוטפת לקידום החשבון

מעבר להגדרות הראשוניות והגדרות נכונות בשלב העלאה של פינים , יש חשיבות רבה לפעילות שוטפת ועקבית בפינטרסט. פעילות זו כולל שלושה מרכיבים עיקרים:

  • פעילות קבועה: ככל שאתם יותר פעילים ב-Pinterest, כך גדל הסיכוי שאחרים יראו את הפינים שלכם. פעילות זו כוללת תגובות, לעשות follow לחשבונות אחרים ושלל פעולות נוספות.
  • פרסום תוכן: שאפו לפרסם תוכן חדש לפחות כמה פעמים בשבוע.
  • השתתפות בלוחות Boards: לוחות קבוצות הם לוחות שמספר משתמשים יכולים לתרום להם. הצטרפות ללוחות יכולה לעזור להגביר את הנראות של הפינים והחשבון שלכם.

תוצאות של שירות שיווק אורגני בפינטרסט

להלן מספר דוגמאות לתוצאות שהשגנו עבור הלקוחות שלנו שמנהלים חשבונות עם חשיפה של מיליונים בכל חודש.

בנוסף, תוצאות של קמפיין קידום אורגני נוסף בפינטרסט מחשבון אחר (הכפלה של התנועה).

שירות קידום בפינטרסט

אנחנו בין החברות הבודדות בארץ המציעות שירות קידום בפינטרסט לחברות וארגונים שרוצים לקבל טראפיק אורגני דרך הפלטפורמה. ההתמחות העיקרית שלנו היא בשוק האמריקאי ואנו מציעים מודל ללא התחייבות בהתאם לצרכים שלכם.

חבילה חד פעמית

לכאלו שאוהבים לעשות את זה בעצמם או לחברות וארגונים עם מערך סושיאל קיים הזקוקים לעזרה נקודתית.

במסגרת השירות תקבלו מאיתנו:

  • הגדרות ראשוניות של הפרופיל שלכם מותאמות לSEO
  • דו"ח מתחרים ואסטרטגיית פעולה
  • סשיין הדרכה לניהול SEO נכון בפינטרסט עם הצוות שלכם
  • אפשרות למעקב חודשי ושיחה חודשית עד שאתם ממריאים

האפשרות השנייה היא לתת לצוות שלנו להקפיץ את החשבון שלכם.

חבילה בסיסית (כמות ושעות בהתאם לצורך).

כעיקרון, אנחנו נדאג באופן מלא לחשבון שלכם לרבות:

  • החבילה הבסיסית כוללת את המרכיבים הבאים:
  • הגדרה ואופטימיזציה ראשונית של החשבון
  • מחקר מילות מפתח ואופטימיזציה
  • מחקר וניתוח מתחרים
  • יצירת פינים ותזמון
  • פעילות בחשבון עבורכם ( הצטרפות לבורדים , הגדלת עוקבים וכו')
  • דוח ביצועים חודשי נוסף עם תובנות ניתנות לפעולה ושיחת אסטרטגיה

שאלות ותשובות על קידום בפינטרסט

האם פינטרסט יכול לעזור גם לקידום אתרים?

אמנם אין קשר ישיר וחדש משמעי בין קידום אתרים באנגלית לבין תנועה מפינטרסט, אבל מהניסיון שביצענו בכמה אתרים בארצות הברית ראינו עלייה משמעותית בחשיפה של העמודים בגוגל לאחר התנועה שהגיעה מפינטרסט.

כמה עולה שיווק בפינטרסט?

תלוי חבילה, אנו מציעים חבילה חד פעמית בעלות שמתחילה ב999 ש"ח וישנן חבילות חודשיות המתחילות ב2500 ש"ח, תלוי בגודל החשבון ובפעילות שלנו.

האם אפשר לפרסם פרסום ממומן בפינטרסט?

כמובן, אנחנו מציעים ניהול של זה גם.

תוך כמה זמן אפשר לראות תוצאות?

כעיקרון, תוך שבועות בודדים ולפעמים אף ימים בודדים אפשר לראות גידול בתנועה ללינק היעד שלכם.

עומר לוינסון

עומר לוינסון

בעלים של איסטרטג'י, 7 שנות ניסיון בשיווק דיגיטלי וקידום בזירות התחרותיות בעולם. בעל בלוג בשפה האנגלית על כלכלה התנהגותית והחלטות בדיגיטל Ementalist.

תפריט נגישות