6 שיטות להגדלת מכירות מיידית עבור החנות הוירטאולית שלך

הדבר שאני הכי אוהב בעבודה עם חנויות וירטאוליות שמפליא אותי כל פעם מחדש הן חנויות מצליחות וידועות מאוד אבל שממש לא מודעות לפוטנציאל הגלום בשיווק נכון וכמה שינויים קטנים שהם יכולים לעשות שיגדילו את המכירות באופן מיידי.

 

יש עשרות אם לא מאות טכניקות להגדלת מכירות בחנויות וירטאוליות אבל אספתי פה את ה5 הכי חשובות והכי מוזנחות שאני נתקל בעבודה עם חנויות בעולם ובארץ.

 

פייסבוק פיקסל-  החדשות הטובות, הן שאם אין לכם מושג מה זה פייסבוק פיקסל העסק שלכם יכול בוודאות להרוויח הרבה יותר מעוד כמה שעות. החדשות הרעות הן שמדובר במחדל רציני אם עדיין אין לכם את הפיקסל החביב על משווקים ברחבי העולם.

בקצרה, פייסבול פיקסל נותן לכם את היכולות לעקוב אחרי המבקרים שלכם ולאחר מכן להוציא דו"ח מסודר של כל המשתמשים בעלי פרופיל פייסבוק שביקרו באתר שלכם. עד כאן נשמע טוב, אבל זה אפילו יכול להיות הרבה הרבה יותר טוב, הפיקסל הגאוני מאפשר לכם לצבור מידע מפולח לפי עמוד, זאת אומרת שכל משתמש שביקר באתר שלכם בעמוד מסויים יש לכם יכולת תאורטית לדעת שהוא ביקר באתר. איפה הכי כדאי להשתמש בפיקסל? ניחשתם נכון, בנוטשי עגלה. אנשים שמאיזשהי סיבה הוסיפו לעגלה מוצרים אבל נטשו אותה :/, כאן נכנס הremarketing , זה הזמן שלכם לפרסם לציבור נוטשי העגלות מודעה קטנה עם קופון של 10% להשלמת העסקה בפיד שלהם בפייסבוק.

תאמינו לי, שאתם תודו לי אחר כך.

 

אופטימצזיה של עמוד הפייסבוק והקמפיין הממומן שלכם- אולי אתם לא יודעים אבל כמעט כל שורת קוד שעומדת מאחוריי עמוד הפייסבוק שלכן תוכננה היטב לאיזשהי מטרה. חשוב מאוד ללמוד את הנושא לעומק או להסתיייע במומחה אמיתי, אבל יש כלל אחד שעומד מעל כולם והכי חשוב מבחינתי, חוק 18 האותיות. בקצרה, meta description הוא מושג שחלקכם מכירים מSEO והוא למעשה המידע שהאתר שלכם נותן למונעי החיפוש אודות התוכן המוצג באתר. גם פייסבוק נותן מידע כזה, והmeta description של כל פוסט הוא ה18 אותיות הראשונות.

אז במקום לכתוב "מבצע!!! אל תפספסו!! עגלת תינוק.." הכיוון הוא קודם כל תיאור -עגלת תינוק מעוצבת ואז כל התיאורים המפונפנים.

 

תוכן איכותי- אני מניח שרובכם הגדול משלמים סכום מסויים עבור קמפיין SEO שנועד להקפיץ את העסק שלכם בגוגל, רעיון טוב לא? אז ככה, אין ספק שגוגל ומנועי החיפוש הם מנוע צמיחה חשוב מאוד עבור העסק שלכם אבל, ישנן מספר חברות SEO שמעדיפות ליצור המון backlinks "קישורים" על חשבון תוכן איכותי. העצה שלי, תשקיעו בתוכן. ישנן מספר תאוריות שצוברות תאוצה ברחבי העולם , שאתרים צריכים להשקיע את המשאבים שלהם על תוכן, ולא ליצירת backlinks בכלל.

העניין הוא, שאולי יצירת קישורים יכולה להיות יעילה בטווח הקצר, אבל בשיטה הזאת אתם תלויים ברעדה בכל עדכון של גוגל , ישנן מספר דוגמאות לאתרים שאיבדו את העסק אחרי כמה עדכונים שגוגל עשו.

אל תהמרו נגד גוגל, תשקיעו בתוכן! כזה שנותן ערך אמיתי לקהל שלכם. זה ישתלם לכם.

 

וידיאו- עוד מגמה בולטת, וחשובה מאוד. יותר ויותר קהל משתמש ביוטיוב וצורך תוכן בוידיאו. למעשה, יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם, ובכל שנייה מועלים 100 שעות של תוכן ליטיוב! יש חשיבות מכרעת לכך שתיהיה לכם נוכחות מסויימת ביוטיוב שתקושר לביטויים שאתם מקדמים. גם אם אין לכם משאבים גדולים, יש לכם טלפון ביד! תעלו סרטון תיאור קצר של איזה מוצר שיש לכם , או משהו חביב ומצחיק. תיהיה ביוטיוב. פשוט תיהיו שם.

 

שיתופי פעולה- מדהים מה אפשר לעשות עם פותחים את הראש לעולם. בוא נחזור כמה שנים אחרוה, לפני כל מערכת השיווק הדיגטאלית והמודפסת, איך בעלי העסקים היו מביאים לקוחות חדשים? שיתופי פעולה עסקיים, באולינג שעובד עם פיצה, חנות בתחום התינוקות שיוצרת קשר עם ג'ימבורי בעיר, ועוד ועוד ועוד. אין לכם רעיון? תפנו אליי, אני אשמח לסייע בסיור מוחות.

 

רכישת אתר מתחרה- תחשבו על זה, כפול הופעות בגוגל, רכישת עסק מניב, רשימת תפוצה, קהל בפייסבוק. אם יש לכם הזדמנות , אל תהססו. תבדקו ותכסו את כל האפשרויות היטב אבל זה אחד המהלכים המניבי תשואה הגבוהים ביותר בשוק.

 

שש השיטות האלה חשובות מאוד ויכולות לחולל פלאים בעסק שלכם, אבל יש עוד כל כך המון פרמטרים קטנים וגדולים שבאמת יכולים להיות ההבדל מעסק עם מחזור x לבין עסק עם מחזור 5x , אני לא מגזים.

ודבר אחרון,וסיפור שאני אוהב לספר ללקוחות שלי,

במדינה רחוקה רחוקה  פעם קיבלתי משימת שיווק לאיזשהו עסק שמוכר מזון, התחלנו קמפיין והכל היה נראה טוב ויפה אבל משום נתקלנו בלקוחות שלא חוזרים ובהמלצות רעות מאוד. שברתי את הראש ובאחת הפעמים באתי להיפגש עם הבעלים במיקום הפיזי של העסק, ולשמחתי (או לצערי) גם אכלתי את האוכל שהוא מוכר.

ומה אני אגיד לכם, האוכל לא היה טעים, אפילו לא ידעתי איך לסיים את הארוחה. חייכתי ואמרתי שאני חושב שיש כמה דברים שצריך לתקן לפני שמתחילים לשווק. אז תעשו טובה, תבדקו שהאוכל שלכם טעים. תנו ערך ללקוחות ומוצר טוב.

 

אם יש שאלות אני תמיד פה, באימייל או בתגובות

תמונה של עומר לוינסון
עומר לוינסון

מוזמנים להתייעץ איתי על כל פרויקט שיווק וקידום בארה"ב.

תפריט נגישות