מדריך: הזמנים הכי טובים לשווק את התוכן שלכם🚀

אמנם כתיבת תוכן חשובה מאוד, אך אם לא נדע כיצד לשווק ולהפיץ את התוכן בצורה חכמה, היעילות שלו תרד בצורה משמעותית וכתוצאה מכך נאבד לידים, מכירות ולקוחות.

לשמחתכם, וגם לשמחתי , במהלך השנים האחרונות התפתח המחקר בתחום, וכיום יש לנו הרבה מאוד ידע שיעזור לנו לתכנן את שיווק והפצת התוכן בצורה הטובה והיעילה ביותר, מעבר לידע הרב שהצטבר באיך לבנות תוכן בצורה חכמה , הצטבר ידע נרחב בזמנים חשובים והפצת תוכן חכמה, או במילים אחרות, הטיימינג של הפרסום.

במדריך זה אסקור כמה נקודות חשובות מאוד שיקפיצו את התפוצה של התוכן שלכם:

יתרונות של הפצה חכמה
🕚  ( טיימינג נכון של פרסום)

באמצעות הפצה תוכן חכמה ומתוכננת תוכלו להגיע לכמה שיותר גולשים ברחבי הרשת, להגדיל את התנועה לאתר בצורה משמעותית ובסופו של דבר להגדיל את כמות הלידים והמכירות.

חשוב מאוד לדעת את הזמנים הטובים ביותר לפרסום הפוסטים, ברמה הכללית מחקרית אבל גם ברמה הספציפית והממוקדת יותר, של המותג שלכם. חשוב להדגיש שהנתונים שאתם הולכים לראות ואציג במאמר, הם כללים ומבטאים ממוצע.

חשוב מאוד לעשות מחקר אישי ולבחון מתי התוכן שלכם עובד ומתי הוא עובד פחות, תחקור נכון של התהליך ייצר לכם הרבה יותר תוצאות עבור אותם סכומי השקעה.

כאשר מדברים על היתרונות הבולטים של הפצת תוכן חכמה היתרונות הישרים הם:

  • חשיפה מוגברת לפוסט , שמובילה לתנועה גדולה יותר לאתר
  • בעקבות התנועה המוגברת, צפוייה עלייה בלידים שמתקבלים ובהמרה הכוללת
  • הגעה לקהל רב יותר וחשיפה של המותג לציבור גדול יותר

בנוסף, חלק מן ההשלכות החיוביות העקיפות של שיווק בטיימינג הנכון הן:

  • קידום אורגני לטווח הרחוק שמושג באמצעות "ענן חברתי" גדול יותר -Social cloud ואותות סושיאל רבים יותר, כלומר יותר שיתופים, לייקים, תגובות ותנועה לאתר, שמובילה בסופו של דבר לתוצאות חיוביות בקידום של האתר.
  • הטמעת פיקסל של פייסבוק או פלטורמות אחרות כדי לייצר בסיס לקוחות פוטנציאלים גדול יותר
  • יותר לייקים/עוקבים לעמוד המותג

כמובן שיש עוד יתרונות רבים יותר , בעיקר עקיפים שעל מנת להסביר אותם אצטרך להכנס עמוק לעולם קידום האתרים, לכן ניתן לומר בבטחה שאלו היתרונות החשובים ביותר.

כדי לפרסם בזמן הטוב ביותר את הפוסט שלכם, יש מספר כללים ומחקרים שמראים לנו את הכיוון, אך לפני שאתחיל למנות אותם חשוב להתעכב על כלל ברזל, והוא איך להמנע מפרסום בזמן הגרוע ביותר

הזמן הגרוע ביותר לפרסום פוסט

via GIPHY

יש לכם פוסט פצצה, תוכן מצוין,גרפיקה מתאימה, ותחושה מצוינת לגביו. אתם כבר ממש ממש רוצים לפרסם אותו ופתאום צץ אירוע חדושתי מרכזי, מה תעשו?

תתאפקו, אל תפרסמו!

עדיף להמנע מפרסום פוסט מתי שיש משקל רב ברשתות החברתיות לאירוע מרכזי, במיוחד אם הוא פתאומי, המטרה שלנו היא שהפוסט יגיע לכמה שיותר אנשים וכאשר דעתם של הגולשים מוסחת, אפקטיביות הפרסום תרד באופן משמעותי.

כלל ברזל – בדקו לפני שאתם משגרים את הפוסט האם יש איזשהו אירוע חדשותי שמתחיל לצבור תאוצה רבה בחדשות. אם האירוע שלילי (חס וחלילה) , ההשפעה תיהיה יותר הרסנית. גם במידה ומתפתח ספור ויראלי חיובי, אני ממליץ לחכות כמה שעות על מנת שהעניין ירגע.

הזמן הטוב ביותר לפרסום פוסטים-מאמרים באתר שלכם

במחקרים וקייס סטאדים רבים שנערכו בתחום נמצאו המון נתונים מעניינים ששוים לכם הרבה כסף.

שימו
❤️

הנתונים מתייחסים לשוק האמריקאי, מכיוון שאני עובד במגוון פרוייקטים עם השוק הזה הנתונים טובים עבורי, במידה ואתם רוצים להמיר את הנתונים לישראל, זכרו שיום שני באמריקה= יום ראשון פה, ויום ראשון באמריקה= יום שבת פה.

אתחיל מהקייס סטאדי הגדול ביותר שנערך על ידי שורה של שחקנים משמעותיים בעולם התוכן והשיווק:Kiss Metrics, Dan Zarrela. Search Engine Land, ו HubSpot , שאת תוצאותיו תוכלו לראות כאן, לאלו שלא מעוניינים לראות את מחקר במלואו, חילצתי מספר נתונים מעניינים בסיוע CoScedule :

אנא זכרו שמדובר בנתונים לשוק האמריקאי! פעם אחרונה שאני מזהיר אתכם
😏

  • הזמן הטוב ביותר לפרסום בשביל תנועה לאתר: יום שני בשעה 11
  • הזמן הטוב ביותר לקבלת כמה שיותר תגובות: 9 בבוקר של יום שבת
NeilPatel.com

מגמה שעולה מן המחקר ויכולה לשמש אתכם מאוד, היא שפרסום בשעות ובימים העמוסים"peak times"- שעות שיא, אולי תוכלו להנות מיותר תנועה ותגובות אבל בו בזמן, אחוז הנטישה של התוכן שלכם עולה בהתאמה ואתם מתחרים בשעות האלו עם שחקנים גדולים בשוק, כך שאתם חלק קטן מהבאזז הגדול, נקודה מעניינת לחשוב עלייה.

רוצים להגיע לכמה שיותר גולשים? הזמן הטוב ביותר להשגת שיתופים Shares הוא…

אם אתם במתח, אז נגיע ישר לנקודה.

הזמן הטוב ביותר להשגת כמה שיותר שיתופים הוא בסוף השבוע. הנתון הגיוני מאוד מכיוון שבסוף השבוע יש לנו יותר זמן להתעדכן בחיים הפרטיים שלנו ובחיי החברים שלנו באמצעות הרשתות החברתיות.

שעה? השעה 12 בלילה וכמה דקות אחרי 7.

לגבי ימי חול, נעשה מחקר נוסף שנערך בתחום על ידי Shareaholic שמביא נתונים מעניינים נוספים ומהם עולה שהיום הטוב ביותר לפרסום פוסט הוא יום חמישי:

socialfresh.com

, והשעה הטובה ביותר היא 9 בבוקר:

socialfresh.com

הזמן הטוב ביותר לפרסום פוסטים ויראליים

אם אתם מבולבלים ושואלים את עצמכם מה ההבדל בין כמות שיתופים לרמת הצלחה של פוסט ויראלי, אל תדאגו, אני לא משוגע. העניין הוא שבהגרה מקצועית (אם יש כזאת) של פוסטים ויראלים משלבים כמה פרמטרים נוספים מעבר לכמות השיתופים נטו.

במקר שפורסם בהאפטינגון פוסט שסקר למעלה מ100 מיליון מאמרים ויראלים (הנתונים נלקחו מBuzz Sumo ) נמצאה מגמה ברורה לגבי יום שלישי , שמביא את הפוסטים הויראליים להצלחה הגדולה ביותר באוב הפלטפורמות(למעט לינקדאין ופינטרסט), כפי שאתם יכולים לראות בגרף הבא:

הזמן הטוב ביותר לשליחת אימיילים

אימיילים הם נושא חשוב מאוד, ותזמון נכון שלהם יכול להיות פעולה קריטית לטוב ולרע מבחינת אחוזי הקריאה וההמרה של המייל שלכם. קמפיין שיווק באימייל איכותי יכול להביא לאתר שלכם יותר תנועה, יותר שיתופים וכתוצאה מכך יותר עוקבים, ויותר מכירות. הקהל של הניוזלטר שלכם שבוי בקסמכם, לכן מדובר בערוץ הטוב ביותר לשיווק!

למעשה, אימייל משקף את ההחזר השקעה-רווח הטוב ביותר עבור עסקים, עם 44$ ROI רווח ממוצע עבור כל דולר השקעה, בתרגום לאחוזים מדובר ב4400%, ואם זה לא מספיק לכם, אימייל נמצא כממיר יותר טוב עבור עסקים באינטרנט מפרסום ברשתות ובקידום האורגני ביחד!

במחקר שנעשה על ידיCoschedule.com, שסקר 14 מחקרים אחרים בתחום, נמצא כי הזמן הטוב ביותר למשלוח אימיילים היו בשלישי בבוקר בשעה 10, בהמרה לזמן ישראלי, מדובר על יום שני בשעה 10 בבוקר עבור משווקים עם קהל מקומי. בנוסף, תוכלו לראות כאן את 12 הזמנים הטובים ביותר לשליחת אימיילים:

כמה מילים על שיווק והפצה חכמה

אמנם הנתונים האלו מבוססים על מחקרים רבים, אך חשוב אופן תמידי לבחון מה השעות והזמנים שעבדו עבורכם בצורה הטובה ביותר. ככל שתדעו מה השעות הטובות ביותר עבורכם, כך תצליחו לחסוך בעלויות, להגדיל את התנועה לאתר ולשפר את ביצועי ההמרות והמכירות

סיכום

לסיכום, טיימינג נכון יכול להיות ההבדל הגדול בין קמפיין מוצלח שיביא לכם הרבה
💲 לבין קמפיין ובניית מותג שתוביל אתכם לכשלון. מוזמנים לשאול אותי שאלות רלוונטיות ואשמח לעזור!

תמונה של עומר לוינסון
עומר לוינסון

מוזמנים להתייעץ איתי על כל פרויקט שיווק וקידום בארה"ב.

תפריט נגישות